Hej kære landsmænd og kvinder!
Vi søger en flok herlige casual spillere til at forsøde tilværelsen i dette fantastiske spil. Vi er pt få og nogle sjældent aktive spillere, men en lille håndfuld af os ønsker at gøre mere ud af det.
Vi glæder os til at se/hører mere fra jer!
*We want you*
DestroDania seeking members (danish)
Forum rules
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Service, Privacy Policy and Code of Conduct
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Service, Privacy Policy and Code of Conduct
DestroDania seeking members (danish)
Last edited by ScavengR on Sun Apr 03, 2022 10:05 am, edited 1 time in total.
Ads
Re: DestroDania seeking members (danish)
Ohøj er i kun destro eller har i også en guild på order?
-
Hej ville lige høre om i stadigvæk er aktive 

Hello!
Jeg og et andet medlem har netop talt om at genoptage spillet. Kan se de øvrige 3 medlemmer der stadig er i guiden ikke har været på i lang, lang tid. Øvrige medlemmer har forladt os, formentligt grundet inaktivitet
. Man er meget velkommen til at være med. Vi påbegynder iaften og ser hvad det bliver til 
Jeg og et andet medlem har netop talt om at genoptage spillet. Kan se de øvrige 3 medlemmer der stadig er i guiden ikke har været på i lang, lang tid. Øvrige medlemmer har forladt os, formentligt grundet inaktivitet
Ads
Endnu en dansker(og total nybegynder) hér der ville høre om nogle stadig spiller i 2025 ^^
Så vidt jeg kan se, er der kun serveren Martyrs Square, og ikke denne Destro server længere afaik.
Så vidt jeg kan se, er der kun serveren Martyrs Square, og ikke denne Destro server længere afaik.