Recent Topics

Ads

Patch Notes 08/04/2020

Moderators: Developer, Web Developer, Language Forum Moderators

Forum rules
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Use
Sarnai
Posts: 117

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#41 » Wed Apr 08, 2020 3:07 pm

Declare Anathema/Agile Escape undefendable?? Boooo. An undefendable 7 second stagger is pretty crazy. I know this game 'isn't about 1v1' but it effectively ends any WE/WH solo killing each other:

I get popped on, KD'd, get up, Declare Anathema and stealth, cya later.

I pop on a WE, KD them, they get up, Agile Escape and stealth, cya later.
WH looking for gunbad left

Ads
retekelek
Posts: 90

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#42 » Wed Apr 08, 2020 3:09 pm

ReturnOfReckoning wrote:
Wed Apr 08, 2020 12:58 pm

Zealot :
- Fixed an issue causing ritual of lunacy and innervation damage proc to incorrectly crit .
- Fixed an issue that prevented Ritual of Lunacy healing to crit.
- Lashing Waves is now implemented


Tested Ritual of lunacy and its seems its still dont crit

User avatar
cursedflesh
Posts: 84

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#43 » Wed Apr 08, 2020 3:14 pm

QQ designed single target burst class with insane tons of utility and survivability dont have aoe now ... greetings from sw community
Garrth <Guerrilla>

Akalukz
Posts: 760

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#44 » Wed Apr 08, 2020 3:19 pm

Werit wrote:
Wed Apr 08, 2020 2:42 pm
Akalukz wrote:
Wed Apr 08, 2020 1:38 pm
In light of the we/wh "bug" fix this tactic needs drastic work now that AoE has no cap for the vast majority of skills. Basically the only AoE spec available is now pretty much worthless.
Don't you just play Magus? ;)
WOW Werit!!!! Dude, crazy blast from the past. Are you gonna build your Engy again? Hope all is well. (BTW i do have a magus, but years of playing one on live left me with PTSD so I can't hardly stand to play them here lol)
-= Agony =-

User avatar
Stelios123
Posts: 22

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#45 » Wed Apr 08, 2020 3:21 pm

cursedflesh wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:14 pm
insane tons of utility and survivability
wut?

Werit
Posts: 10

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#46 » Wed Apr 08, 2020 3:22 pm

Akalukz wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:19 pm
Werit wrote:
Wed Apr 08, 2020 2:42 pm
Akalukz wrote:
Wed Apr 08, 2020 1:38 pm
In light of the we/wh "bug" fix this tactic needs drastic work now that AoE has no cap for the vast majority of skills. Basically the only AoE spec available is now pretty much worthless.
Don't you just play Magus? ;)
WOW Werit!!!! Dude, crazy blast from the past. Are you gonna build your Engy again? Hope all is well. (BTW i do have a magus, but years of playing one on live left me with PTSD so I can't hardly stand to play them here lol)
Of course, I rolled an Engy, I am out there in Tier 4 already. So I should be on the look-out for a WE now it seems.

User avatar
Wam
Legacy RR80
Posts: 657

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#47 » Wed Apr 08, 2020 3:23 pm

cursedflesh wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:14 pm
QQ designed single target burst class with insane tons of utility and survivability dont have aoe now ... greetings from sw community
what survability / utility are you talking about?

as for ST burst ... have you not see a proper WL/SLAYER/CHOPPA/MARA burst? all those classes bring more utility... and have aoe, and are better surviving... the only thing they don't have is stealth :lol:

as A SW player you of all people should want classes fixed not more joining the meme club
Wamizzle Guild Leader [TUP]
Wamizzle Guild Leader [The Unlikely Plan]

Tarantoga
Posts: 50

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#48 » Wed Apr 08, 2020 3:26 pm

wh / we no longer viable for wb... pls guys why fixing stuff killing classes instead of think about changing it to a proper solution? other classes got the aoe cap buffed and wh / we got nerfed. doesnt sound right at all oO

those 2 classes were barely viable anyways and outclassed by the other aoe dps by far
Last edited by Tarantoga on Wed Apr 08, 2020 3:28 pm, edited 1 time in total.

Ads
User avatar
cursedflesh
Posts: 84

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#49 » Wed Apr 08, 2020 3:27 pm

Wam wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:23 pm
as A SW player you of all people should want classes fixed not more joining the meme club
noone listen to us, noone will listen to wh/we ... deal with it and welcome to our little hell of unwanted :D
Last edited by cursedflesh on Wed Apr 08, 2020 3:29 pm, edited 1 time in total.
Garrth <Guerrilla>

Akalukz
Posts: 760

Re: Patch Notes 08/04/2020

Post#50 » Wed Apr 08, 2020 3:28 pm

Werit wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:22 pm
Akalukz wrote:
Wed Apr 08, 2020 3:19 pm
Werit wrote:
Wed Apr 08, 2020 2:42 pm


Don't you just play Magus? ;)
WOW Werit!!!! Dude, crazy blast from the past. Are you gonna build your Engy again? Hope all is well. (BTW i do have a magus, but years of playing one on live left me with PTSD so I can't hardly stand to play them here lol)
Of course, I rolled an Engy, I am out there in Tier 4 already. So I should be on the look-out for a WE now it seems.

I am equally bad on the W/E (akally) and Mara (akalukz) as I was on the magus, so now i am building a SH (akalobo) lol So fun to see a lot of old-time players making a return! The game is running well imo, small hiccups here and there but well over all.
-= Agony =-

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests