Recent Topics

Ads

Le launcher ne se lance pas / Launcher don't launch

Problems installing or downloading the game? Check the Install Guide first.
Forum rules
READ THE INSTALL GUIDE BEFORE YOU POST IN THIS SUBFORUM.

The stickies exist to handle common queries. Save our time and yours by reading them first.

Thank you.
User avatar
Theequilibre
Posts: 4

Le launcher ne se lance pas / Launcher don't launch

Post#1 » Tue Sep 03, 2019 9:36 am

Français :

Bonjour,

Alors voilà mon problème : j'ai téléchargé le torrent ( déjà à ce niveau là j'ai lu qu'il fallait extraire quelque chose mais je n'ai rien à extraire à la fin du téléchargement du torrent ) ensuite je remplace le RoRLauncher du torrent par celui donner en étape 3 et lorsque je clique sur le launcher j'ai un chargement de quelques secondes ( le cercle bleu apparaît à côté de mon curseur) puis plus rien j'ai beau attendre, la fenêtre du launcher ne se lance pas , alors qu'elle se lançait lorsque j'utilisais le launcher fournit avec le torrent. Quelqu'un aurait une idée du problème, j'ai suivi les instructions, c'est à dire couper l'application torrent une fois le téléchargement terminée, placer le launcher de l'étape 3 dans le dossier du torrent et enfin décocher "lecture seulement" pour tout le dossier du torrent, et même lorsque je lance en administrateur le problème persiste. De plus le launcher n'apparait pas lorsque je veux l'autoriser via le parefeu. Merci d'avance pour votre aide et bon jeu :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
English :

Hello,

I had a problem when I want to launch RoRLauncher that I've download on the link on step 3 of "Join us", I followed all steps of "join us" including delete the torrent, uncheck "Read Only" and replace the RoRLauncher but when I click on the launcher nothing happens, I just had a little blue cicrcle next to my cursor and then nothing, I don't find RoRlauncher when I want to allow it with my firewall is it normal ?? Thanks for your help and have a nice game :D

Ads
User avatar
Acidic
Posts: 2047
Contact:

Re: Le launcher ne se lance pas / Launcher don't launch

Post#2 » Tue Sep 03, 2019 11:50 am

Maybe check your virus shield. Been a lot of anti virus false positive. May need to add excision for ror directory

User avatar
Theequilibre
Posts: 4

Re: Le launcher ne se lance pas / Launcher don't launch

Post#3 » Tue Sep 03, 2019 2:51 pm

Thanks a lot my problem is solve !!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests