Recent Topics

Ads

Introducing L N M (guild fr)

Swarms of Destruction can annihilate any line of defence. Destruction players look no further! Guild advertisements are posted here.
Forum rules
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Use
Huurl
Posts: 33

Introducing L N M (guild fr)

Post#1 » Fri Jun 05, 2020 1:07 am

Hello,
We are a bunch of french speaking players coming back to the game after a few years of gaming wandering. Most of us played ROR since release and we have some pretty fine souvenirs there that lead us to come back. L N M stands for "la Légion Noire de Midgard" and was created in DAOC early days.
Currently we are about 12 but you are more than welcome to join us if you want to swim in the Orvr big lakes around 21 to 23 CEST. Let’s say we are commited not-so-casual players who like to have organized play. Beginners are welcome as long as they are willing to learn and to focus on team play.
Almost all of us speak english but we speak in french in our Discord. If you want to know more you can MP me (Huurl#2402 on Discord). Our point is to stay and grow. ROR feels like a nice place to settle or even to retire considering the poor MMO games around.
~~~~~~~~~~~~
Salut,
Nous sommes un petit groupe de joueurs francophones de retour sur le jeu après quelques années d’errance vidéoludique. La plupart d’entre nous avons joué à ROR depuis la release et nous y avons pas mal d’excellents souvenirs qui nous ont donné envie de revenir. L N M est l’acronyme de "la Légoin Noire de Midgard" qui fut créée au début de DAOC.
A ce jour, nous sommes une douzaine et vous êtes les bienvenus si vous voulez nous rejoindre pour jouer dans la grande cours de l’Orvr presque chaque soir de 21h à 23h (heure de Paris). Nous sommes des joueurs investis et un peu plus que casuals qui aimons jouer de manière organisée. Les débutants qui ont envie d’apprendre sont les bienvenus s’ils veulent jouer collectif.
Nous parlons quasiment tous anglais mais le français est l’usage sur notre Discord. Si vous voulez en savoir plus, vous pouvez m’envoyer un MP (Huurl#2402 sur Discord). L’idée est de rester et de se développer. ROR nous semble être un lieu agréable pour nous installer durablement et peut être même prendre notre retraite si l’on considère les médiocres MMO qui existent par ailleurs.

Ads
Totsaki
Posts: 2

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#2 » Mon Jun 08, 2020 3:30 pm

Salut les LNM !

Bon retour sur RoR!

N'hésitez pas à les rejoindre: cette guilde a toujours eu une excellente réputation !

Auld/ Store
Un ex GN ravi de pouvoir recroiser des Nems !

Kiriziel
Posts: 1

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#3 » Mon Jun 08, 2020 3:31 pm

Mefseth <3

User avatar
ravezaar
Posts: 530

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#4 » Mon Jun 08, 2020 3:57 pm

did u leave Gw2 ?
Ravezaar Slayer rr86
Ravezz Ironbreker rr82
Goingsolo Shadow Warrior rr81
Zutha Runepriest rr83
Raave Magus rr84 (finally gave in to Tzeentch whispers)
https://imgur.com/a/mlxv1nJ

Kornaker
Posts: 61

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#5 » Mon Jun 08, 2020 8:43 pm

La grande question pour l'instant sans réponse reste côté Ordre ou les méchants Destro ?

J'avais connue une alliance côté Ordre en 2011-2012 qui avait les LNM il me semble 😀.

Huurl
Posts: 33

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#6 » Tue Jun 09, 2020 5:39 pm

Nous avons toujours été naturellement plus porté vers la Desruction. Les Orcs ont un swag naturel que rien ne remplace (d'ailleurs nous recrutons des BO :p ) !
Mais au de là de la blague, nous avons joué coté Ordre sur le live quand nos perso destru furent RR 100 histoire de se redonner un peu de défi. 8-) Et ici nous avons joué Ordre, quand la Destru nous a parru outrageusement dominante. Depuis il y a eu le WL et l'Ingé donc nous ne sommes pas prêts de jouer coté Ordre. L'easy mode ne nous interesse pas. ^^

Huurl
Posts: 33

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#7 » Tue Jun 09, 2020 5:41 pm

ravezaar wrote: Mon Jun 08, 2020 3:57 pm did u leave Gw2 ?
As far as I know nothing happened in LNM GW2 since february.

Huurl
Posts: 33

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#8 » Fri Oct 30, 2020 3:54 pm

Petit up, eu égard au nombres d'anciens joueurs qui passent autant faire savoir que nous sommes toujours là. ;) A plus IG

Little up, considering the number of former players who wander around, be aware we are still there. ;) Cya IG

Ads
User avatar
webspider77
Posts: 3

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#9 » Wed Nov 18, 2020 12:22 pm

Bonjour Je suis shaman qui aimerais s'orienter sur le heal je suis lvl 12 pour le moment et je jou de maniére occasionnel discord possible des que j'aurais achete un casque ^^ j'aimerais bcp mieux comprendre ce jeu et y jouer en groupe me plairais bcp a bientot

User avatar
wonshot
Posts: 1101

Re: Introducing L N M (guild fr)

Post#10 » Wed Nov 18, 2020 5:12 pm

I remember fighting LMN on Karak Norn for the brief Red Guard return during the RR 80+ era of the server. Rough fight and seemed to be a pretty well organized force to face.

Best of luck with your recruitment, if any french players are on destro you probably want to check the french alliance for a new home :)
Bombling 92BW - Bombthebuilder 82Engi - Bombing 82SL - Bling 81Kobs - Orderling 80WP - Jackinabox 67WH
Gombling 85mSH- Chopling 83Chop - Notbombling 82Sorc - Powerhouse 81Zeal - Goldbag 80Mara - Smurfling 75Sham -Blobling 66BO

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests