Search found 58 matches

>
by Acamano
Thu Sep 24, 2020 6:25 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: City Rewards change in patch
Replies: 36
Views: 2588

Re: City Rewards change in patch

Okayyy that class data that was linked is not right lol. There is NO WAY that SW's are the 2nd to the last played class in the game! FAKE DATA! :) lol jk. Big credit to that guy for putting in the effort to record it, but that does not seem accurate. Plus all the kotbs, but who actually plays them ...
by Acamano
Thu Sep 24, 2020 5:25 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: City Rewards change in patch
Replies: 36
Views: 2588

Re: City Rewards change in patch

Okayyy that class data that was linked is not right lol. There is NO WAY that SW's are the 2nd to the last played class in the game! FAKE DATA! :) lol jk. Big credit to that guy for putting in the effort to record it, but that does not seem accurate. Plus all the kotbs, but who actually plays them a...
by Acamano
Thu Sep 17, 2020 6:31 pm
Forum: Dwarfs
Topic: IB Tactics
Replies: 27
Views: 4738

Re: IB Tactics

I don't think I noticed any issues in the last 2 weeks with IB tactics either!!!!! AWESOME JOB DEVS!!!! I think the IB tactic bug is fixed from the time I've played in the last 2 weeks. Through zones, scenarios, death, and even my banner maintains my tactics! Thank you devs for fixing this finally! ...
by Acamano
Mon Sep 14, 2020 4:32 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: I kinda want a huge final battle instead of current city format...
Replies: 34
Views: 2307

Re: I kinda want a huge final battle instead of current city format...

If we had a 12v12 or 18v18 option I would vote for those!
by Acamano
Fri Sep 11, 2020 10:36 pm
Forum: Addons
Topic: [ADDON] GuardPack 1.0
Replies: 17
Views: 6373

Re: [ADDON] GuardPack 1.0

Did anyone figure out how to move the vertical distance of your friends guard icon? It is not available in the layout, the older teather allowed a /command to adjust those settings. How would you guys suggest i change the vert distance?
by Acamano
Tue Sep 01, 2020 5:29 pm
Forum: General Discussion
Topic: City Warbands and Pugs class issues
Replies: 33
Views: 2699

Re: City Warbands and Pugs class issues

Lol GTFO! WH’s suck lol get them out of all my cities and please keep them out of my ranked 6’s. :) Useless dps but in the hands of very very skilled players... still heavy **** weight for the other 5 players every single time. Just let me ban every order dps except sl/wl and that one or two good En...
by Acamano
Wed Aug 26, 2020 10:15 pm
Forum: Game support
Topic: 65000 damage to IB, BUG
Replies: 3
Views: 579

Re: 65000 damage to IB, BUG

Hey there. Me too. Unfortunately, this happened to be during ranked que times and I ruined 2 games for my teams:(… After completely relogging it fixed itself but I have no idea what caused it and it was too late then. If any of my teammates who were wondering why I died in 1s in combat (already talk...
by Acamano
Wed Aug 19, 2020 9:12 pm
Forum: General Discussion
Topic: Is there a thread about the ridiclous Renown gain changes post-patch?
Replies: 23
Views: 2708

Re: Is there a thread about the ridiclous Renown gain changes post-patch?

I hope this change doesn't promote players not zerging:/… Im really going to miss catching the afk coat riders at the back of the zerg lines.
by Acamano
Wed Aug 19, 2020 9:04 pm
Forum: Dark Elves
Topic: [BG] Loathing and Anguish update
Replies: 16
Views: 1388

Re: [BG] Loathing and Anguish update

Great comparison @Witc0m! Yeah the recent Ib buffs helped us out a bit for sure, but we are still the worst tanks haha. I think if our useless buffs were replaced with debuffs and if we gained grudge on hit (without wasting a tactic) we would be able to be more effective at the end game and be so mu...
by Acamano
Mon Aug 17, 2020 6:25 pm
Forum: General Discussion
Topic: CMap full map view
Replies: 2
Views: 323

Re: CMap full map view

Omg Sciber you have been messing with this addon for like a week now! Can we give it a break and get back to crushing destro heads please?:)